top of page

Yeni Başlangıçlar

Güncelleme tarihi: 12 Eki 2020

Herkese merhaba,

İlk yazımda sizlere biraz kendimden bahsetmek ve neden blog yazmaya başladığımı anlatmak istiyorum. (Detaylı bilgileri Hakkımda kısmında bulabilirsiniz.)

Bir devlet üniversitesinde bilgisayar mühendisliği 3. sınıf öğrencisiyim. Aynı zamanda lise hemşirelik mezunuyum. Gelişen dünyada bundan sonraki zamanlarımı (olabildiğince) kendimi geliştirmeye ve vaktimi iyi değerlendirmeye adamak istiyorum. Pandemi ile birlikte yapabileceğimiz faaliyetler oldukça kısıtlandı ve bu durumda kendimi nasıl geliştirebilirim diye düşünmeye başladım ve blog yazmaya karar verdim. Bu blogda ağırlıklı olarak kendi duygu ve düşüncelerimi, okuduğum kitapları, izlediğim filmleri yer yer bilgisayar mühendisliği yer yer hemşirelik ile ilgili bazen de yaptığım projeleri ve kod parçalarını sizlerle paylaşacağım.

Biraz eğlenmek ve beni yakından tanımak isterseniz yazılarımı okuyabilirsiniz. Sağlıcakla kalın.






503 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Yaz Stajı

bottom of page